Lubelska z tytułem Liqueurs Brand Champion 2020

Lubelska z tytułem Liqueurs Brand Champion 2020
Czasopismo The Spirits Business przyznało marce Lubelska prestiżowy tytuł Liqueurs Brand Champion 2020. Magazyn co roku przeprowadza ankietę Brand Champions, w której badana jest regionalna i globalna sprzedaż wiodących marek alkoholu na świecie.
Ankieta Brand Champions bada globalną i regionalną sprzedaż produktów – tegoroczne wydanie odnosi się do wyników osiągniętych przez marki w roku kalendarzowym 2019. Lubelska zdobyła tytuł Liqueurs Brand Champion 2020, czyli wyróżnienie w kategorii likierów (według definicji przyjętej przez IWSR – organizacji zajmującej się badaniami rynku alkoholowego).
- Kategoria alkoholi kolorowych w Polsce w roku 2019 rosła na poziomie 7,2%.* Na jej tle, Lubelska osiągnęła wyjątkowo dynamiczny, dwucyfrowy wzrost – 14,8%*. Dodatkowo, marka jest liderem** na rynku w małych formatach. Również nasze globalne wyniki sprzedaży z ubiegłego roku cechowała dwucyfrowa stopa wzrostu. To wyniki, które znacznie wyróżniły Lubelską wśród pozostałych liderów rynkowych – mówi Marta Uss, Senior Brand Manager marki Lubelska w Stock Polska.
Sukces, który potwierdza zdobycie tytułu Liqueurs Brand Champion 2020, jest zasługą wszystkich osób reprezentujących markę w obrębie Grupy Stock Spirits. Szczególne uznanie zdobył zespół pracujący w Polsce. To nagroda za innowacyjność, która pomaga budować coraz większą renomę marki Lubelska.
The Spirits Business jest wiodącą publikacją prasową w sferze biznesu, dostępną w Internecie i w postaci drukowanej. Do czerwcowego wydania magazynu dołączony będzie 30-stronicowy dodatek BRAND CHAMPIONS. To jeden z najpopularniejszych i najczęściej czytanych artykułów w czasopiśmie w skali roku. Brand Champions przedstawia regionalny i globalny wzrost sprzedaży marek, których wielkość produkcji przekracza milion 9-litrowych kartonów rocznie. Licząca 13 500 osób grupa czytelników, do których zaliczają się właściciele marek i dystrybutorzy, przez cały rok wykorzystuje to wydanie do monitorowania regionalnych i globalnych trendów oraz zgodności wyników sprzedaży w poszczególnych kategoriach.
* Stock za Nielsen - Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Food), sprzedaż wolumenowa, okres: luty 2019 -styczeń 2020, kategoria: wódka smakowa
** Stock za Nielsen – Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska bez Dyskontów (Food), sprzedaż w sztukach, okres styczeń 2019 – grudzień 2019, kategoria: wódka smakowa małe formaty 100 i 200 ml
***
O Stock Polska
Jesteśmy jednym z wiodących producentów wódek czystych i alkoholi smakowych, drugim największym producentem alkoholu w Polsce. Nasze flagowe marki, takie jak Żołądkowa Gorzka od lat zajmują czołowe pozycje w swoich kategoriach i są doceniane nie tylko przez polskich konsumentów, ale również nagradzane w licznych prestiżowych, międzynarodowych konkursach. Nasza firma stanowi ważną część międzynarodowej grupy Stock Spirits Group. Specjalność Stock Polska to zarówno alkohole smakowe: Żołądkowa Gorzka, Lubelska, Saska oraz dynamicznie rozwijany portfel wódek czystych, w którym znajdują się Żołądkowa de Luxe, Stock Prestige, Amundsen, Orkisz, a także wódki Żubr i 1906.