Kontakt dla mediów

Junior Communication Manager

Emilia Maj

Orkisz w nowej designerskiej odsłonie

orkisz 1.jpg

Orkisz w nowej designerskiej odsłonie

29 listopada na Zamku Ujazdowskim miała miejsce premiera nowego designu opakowania wódki Orkisz. Wieczór obfitował w ciekawe dyskusje o królewskich czasach i specjałach kuchni średniowiecza. Goście degustowali dania inspirowane pradawną pszenicą a analiza smaku przeprowadzona przez ekspertów potwierdziła wyjątkowo subtelny i niepowtarzalny charakter marki Orkisz.

Ekskluzywny Orkisz

Orkisz, inaczej Triticum spelta to zboże znane i cenione od wieków, dzisiaj znowu święci triumfy swojej popularności. Obecnie uprawą orkiszu zajmują się specjalistyczne gospodarstwa w zaledwie kilku krajach na świecie, w tym na południu Polski, które dostarczają na rynek ten wyjątkowy surowiec - najważniejszy składnik wódki Orkisz. Jest ona wytwarzana w małych ilościach w procesie powolnej destylacji, dzięki czemu charakteryzuje się niezrównaną łagodnością i subtelnym, wyjątkowym smakiem a schłodzona do temperatury 4-6 stopni oddaje najlepiej swoje wszystkie smakowe właściwości.

Stół honorowy

Orkisz znany jako ekskluzywna pszenica średniowiecza najlepiej sprawdza się na wyjątkowych przyjęciach. We wnętrzach Qchni Artystycznej tego wieczoru dominował elegancki minimalizm: goście zostali usadzeni przy długim stole przykrytym kobaltowym obrusem z wykwitną zastawą i wódką Orkisz w nowej butelce, która sama w sobie stanowi o wyjątkowości i luksusie. Spotkanie otworzył Arkadiusz Słota, Brand & Digital Manager w Stock Polska, który oficjalnie wprowadził wszystkich w świat marki                i zaprezentował nowy design opakowania. W trakcie kolacji inspirowanej zbożem orkiszu, o samym produkcie opowiedziała Daria Pasieka - Ambasadorka Wódki w Stock Polska, która przeprowadziła profesjonalną degustacje i analizę smaku wódki Orkisz. Dodatkową atrakcją było wystąpienie gościa specjalnego Bogdana Gałązki, znawcy kulinarnego i storytellera, który w barwny sposób przytoczył legendy o historii i właściwościach pradawnej pszenicy Tricitum spelta. Specjalna oprawa miejsca i wyszukane menu miały przybliżyć gościom świat, w jakim osadzona jest marka. „Myślę, że Qchnia Artystyczna i Zamek Ujazdowski, promujący najlepszą sztukę współczesną idealnie oddały ducha naszego produktu, czyli połączenie wyrafinowanego smaku z ultranowoczesnym designem butelki” - powiedział Arkadiusz Słota, Brand & Digital Manager w Stock Polska.

 

Królewskie święta

Zbliżają się święta, szczególny czas, który zasługuje na wyjątkową oprawę. Orkisz w nowoczesnej odsłonie to idealny pomysł na ekskluzywny prezent pod choinkę. Nowa butelka została zaprojektowana zgodnie z duchem eleganckiego minimalizmu. Prosty kształt i trzy złote piktogramy nadają całości tajemniczego i szlachetnego wyglądu. Korona symbolizuje wysoką jakość i unikalny królewski charakter, kłos odnosi się bezpośrednio do składu a góry wskazują na miejsce, gdzie została odnaleziona ta pradawna odmiana pszenicy. Wszystkie informacje na butelce zostały wydrukowane      a dodatkowy zabieg w postaci zadruku na tyle dodaje efektu głębi. Orkisz pozostawił swoje doskonałe wnętrze, ale zgodnie z duchem premiumizacji zmienił opakowanie tak, by oprócz delektowania się jego niepowtarzalnym smakiem, karmić też zmysł estetyczny.

Produkt dostępny jest także w nowoczesnej tubie.



***

O Stock Polska

Jesteśmy jednym z wiodących producentów wódek czystych i alkoholi smakowych, drugim największym producentem alkoholu w Polsce. Nasze flagowe marki, takie jak Żołądkowa Gorzka od lat zajmują czołowe pozycje w swoich kategoriach i są doceniane nie tylko przez polskich konsumentów, ale również nagradzane w licznych prestiżowych, międzynarodowych konkursach. Nasza firma stanowi ważną część międzynarodowej grupy Stock Spirits Group. Specjalność Stock Polska to zarówno alkohole smakowe: Żołądkowa Gorzka, Lubelska, Saska oraz dynamicznie rozwijany portfel wódek czystych, w którym znajdują się Żołądkowa de Luxe, Stock Prestige, Amundsen, Orkisz, a także wódki Żubr i 1906.